16 Mart 2016 Çarşamba

Favori Kore Filmlerim

20. Princess Hwapyung's Weight Loss 2011
Aşk minel Aşk! aaskdkfalfdha :D :D



19. My Girlfriend Is An Agent
Bay ve Bayan Smith tarzı çerezlik film :))



18. The Beauty Inside 2014 
Çok ilginçti konusu ve bir sürü oyuncu vardı beğendiğim.. bütün yakışıklıları bir filmde toplamışlar yahuu <3



17. The Good, The Bad, The Weird 2008



16. We Teach Love 2010
Karahindiba  <3



15. My Sassy Girl
Aşk çılgındır değil mi :D



14. Salut D'Amour
Bende bir çiçekçi açmayı düşündüm tabi :) Çok hoştu..



13.You Are My Pet 2011




11. Detective K: Secret of the Virtuous Widow   ve 12. Detective K Secret of the Lost Island
Çok şapşalcaydı ve çok komikti :)))



10. Perfect Proposal 
Yoo Yeon Seok ne film çekse izlerim :)) adamdaki karizma, tatlılık, yakışıklılık herbişiye bayılıyorum ya ^^ bana ordan bir adet yeon seok lütfen!

Bir saniye bile olmamışmış.. he he! biz senden daha iyi biliyoruz seni :P

9.Always/Only You 2011
So ji sub <3



8. Steal My Heart 2013
Çok tatlı bir film <3 Joo won oynuyor dizide tabi tatlı olcak :D



7. The Pirates 2014
Tarihi dönemlerde geçtiği için komedi beklemiyordum ama geç izlediğime pişman olmuştum izlemeyenler çok şey kaçırıyor çok eğlenceliydi. Oyuncularını çok severim ayrıca ;)



6. Seducing Mr. Perfect 2006
Bay mükemmeli baştan çıkart :D ismi bile harika. Çok eğlendiğim ve defalarca izlediğim film!



5.Twenty 2015
Ne kadar güldüm hatırlamıyorum muhteşemdi.



4.The Art Of Seduction
Çok eğlenceliydi kaç milyon kere izledim-izleyeceğim :D
El mi yaman bey mi yaman türüne hoşgeldiniz! Bir kadın ve bir erkek tavlama sanatında yeteneklerini karşılaştırırsa ortaya muhteşem komedi çıkar.


3. Chilling Romance
En sevdiğim tür "aşk herşeye kadirdir" türü :P :D :D aşk, komedi vee korku üçü birlikteyse tadından yenmez :D ( aşağıdaki gifte gömleğe dikkat :D izleyin izlettirin diycem ama boşverin kendinize saklayın kimselere vermeyin.. )



2. A Werewolf  Boy
Gerçek saf aşk sizi ağlatacak mutluluktan.. Song Joong ki bakışları, oyunculuğu mükemmel <3



1. Splash Splash Love
Veee birinci de tabiki en favori filmim var <3 Böyle bir komedi yok her dakikasında kendinizden geçiceksiniz ;) izleyin izletin izlettirin..










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder